Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Autor
Modrzejewska Daria
(1)
Piekarska Lucyna
(1)
Wawrzyniak Joanna
(1)
Wiktorowicz Monika
(1)
Wiśniewska Barbara
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele
(5)
Temat
Rodzina - patologia
(3)
Dzieci - przemoc fizyczna i psychiczna
(2)
Dzieci trudne
(1)
Media elektroniczne
(1)
Młodzież - przestępczość
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Starość
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przemoc w starości / Joanna Wawrzyniak. // W: Socjologiczne i psychopedagogiczne aspekty przemocy / Pod red. Joanny Wawrzyniak. - Łódź: Wydawnictwo WSHE, 2007. - S. 265 - 274.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nauczyciel wobec zjawiska przemocy psychicznej w klasie szkolnej / Daria Modrzejewska. // W: Socjologiczne i psychopedagogiczne aspekty przemocy / Pod red. Joanny Wawrzyniak. - Łódź: Wydawnictwo WSHE, 2007. - S. 159 - 164.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przestępczość w sieci i jej wpływ na młodego człowieka. Wybrane aspekty socjologiczne / Lucyna Piekarska. // W: Socjologiczne i psychopedagogiczne aspekty przemocy / Pod red. Joanny Wawrzyniak. - Łódź: Wydawnictwo WSHE, 2007. - S. 245 - 256.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zespół dziecka potrząsanego (Shaken Baby Syndrome) jako jedna z form przemocy w rodzinie / Barbara Wiśniewska. // W: Socjologiczne i psychopedagogiczne aspekty przemocy / Pod red. Joanny Wawrzyniak. - Łódź: Wydawnictwo WSHE, 2007. - S. 113 - 120.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Proces formowania sie osobowości osób wywodzących się z rodzin patologicznych. Socjologiczna charakterystyka badań / Monika Wiktorowicz. // W: Socjologiczne i psychopedagogiczne aspekty przemocy / Pod red. Joanny Wawrzyniak. - Łódź: Wydawnictwo WSHE, 2007. - S. 147 - 158.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej